ලේඛනාගාරය

ලෝගෝ තෙරපි:​ජීවිතයේ අර්ථය ​සොයා යාම (සාංදෘෂ්ටික දර්ශනය-3)

👨 සම්මානිත මහාචාර්ය රෝලන්ඩ් අබේපාල

2021 ජනවාරි 28

මිනිසා පරාරෝපණයෙන් මුදා චින්තනය බලවන්ත කරවන මනෝචිකිත්සාවකි. ​(සාංදෘෂ්ටික දර්ශනය; 2 කොටස)

👨 සම්මානිත මහාචාර්ය රෝලන්ඩ් අබේපාල

2021 ජනවාරි 19

මිනිස් ජීවිතයට වටිනාකමක් නැති සමාජයක ජිවත්වනු​කුමට ? ​(සාංදෘෂ්ටික දර්ශනය; 1 කොටස)

👨 සම්මානිත මහාචාර්ය රෝලන්ඩ් අබේපාල

2021 ජනවාරි 8

හෙගල් අඩවිය 7​ස්වාමි/සේවක දයලෙක්තිකයේ භෞතිකවාදය

👨ආචාර්ය සමන් පුෂ්පකුමාර

2021 ජනවාරි 8

සාම්ප්‍රදායික අධ්‍යාපනය තුළ මැදිරිගත ගුරුවරයාට පශ්චාත් නූතනවාදී විය හැකිද? (1 කොටස)

👨 සම්මානිත මහාචාර්ය රෝලන්ඩ් අබේපාල

2020 දෙසැම්බර් 23​

අජිත් තිලකසේන: ප්‍රතිභාසම්පන්න කලාකරුවකුගේ පරස්පර විරෝධය (පළමු කොටස)

👨 ජස්ටින් පියරත්න

2020 දෙසැම්බර් 14

අජිත් තිලකසේන: ප්‍රතිභාසම්පන්න කලාකරුවකුගේ පරස්පර විරෝධය (දෙවන කොටස)

👨 ජස්ටින් පියරත්න

2020 දෙසැම්බර් 14

සාම්ප්‍රදායික අධ්‍යාපනය තුළ මැදිරිගත ගුරුවරයාට පශ්චාත් නූතනවාදී විය හැකිද? (2 කොටස)​

👨 සම්මානිත මහාචාර්ය රෝලන්ඩ් අබේපාල

2020 දෙසැම්බර් 23​

මරණාසන්නයේ දී ඇති වන අත්දැකීම්

👨 ඒ.ඩී.ගුණසේකර​

2020 නොවැම්බර් 27

පශ්චාත් නූතන ඥාන මීමාංසාවේ ලාංකීය සන්දර්භය

👨 කථිකාචාර්ය චින්තක රණසිංහ

​​2020 නොවැම්බර් 27

මරණය යනු කුමක්ද? මියගිය පසු කුමක් සිදුවේද?

👨 ඒ.ඩී.ගුණසේකර​

2020 නොවැම්බර් 19

හෙගලියානු අඩවිය 6: මාක්ස්-කොජෙව් විසංවාදය

👨ආචාර්ය සමන් පුෂ්පකුමාර

2020 නොවැම්බර් 19

ළමා සාහිත්‍ය කලා නිර්මාණ හා ළමා මනෝවිද්‍යාත්මක සංකල්ප

👨 සම්මානිත මහාචාර්ය රෝලන්ඩ් අබේපාල

2020 නොවැම්බර් 19

ස්වදේශීය සංස්කෘතීන් පිරිහීම හා ගෝලීයකරණය

👨 ​මහාචාර්ය ඩෙස්මන්ඩ් මල්ලිකාරච්චි​

2020 ඔක්තෝබර් 20​

කාන්තා මනෝවිද්‍යාවේ මූලික සංකල්ප

👨 සම්මානිත මහාචාර්ය රෝලන්ඩ් අබේපාල

2020 ඔක්තෝබර් 20​

හෙගලියානු අඩවිය 5: ස්වාමි සේවක සබඳතාව ​

👨ආචාර්ය සමන් පුෂ්පකුමාර​

2020 ඔක්තෝබර් 9

මව දකින දේ අනුව දරුවාගේ හැඩරුව වෙනස් නොවේ

👨 ඒ.ඩී.ගුණසේකර​

2020 සැප්තැම්බර් 22

යථාර්ථවාදී සමාජ සන්දර්භය තුළ බහු සංස්කෘතිකවාදය

👨 සම්මානිත මහාචාර්ය රෝලන්ඩ් අබේපාල

2020 සැප්තැම්බර් 22

තිස්ස ජනනායක ලිපියට: ප්‍රතිචාරයක් සහ පිළිතුරක්

👨 ඒ.ඩී.ගුණසේකර​

2020 සැප්තැම්බර් 22

හෙගලියානු අඩවිය 4: විඥානයෙන් ස්ව-විඥානයට

👨ආචාර්ය සමන් පුෂ්පකුමාර

2020 අගෝස්තු 25

හෙගලියානු අඩවිය 3: සත්‍යය, සාරාර්ථය සහ ආත්මය

👨ආචාර්ය සමන් පුෂ්පකුමාර

2020 ජූලි 28

ලියනගේ අමරකීර්ති ගේ කෙටිකතා න්‍යාය ගැන විමසුමක් (පළමු කොටස)

👨 ජස්ටින් පියරත්න

2020 අගෝස්තු 3​

ලියනගේ අමරකීර්ති ගේ කෙටිකතා න්‍යාය ගැන විමසුමක් (දෙවන කොටස)

👨 ජස්ටින් පියරත්න

2020 අගෝස්තු 3​

ලියනගේ අමරකීර්ති ගේ කෙටිකතා න්‍යාය ගැන විමසුමක් (තෙවන කොටස)

👨 ජස්ටින් පියරත්න

2020 අගෝස්තු 3​

සිංහල සාහිත්‍ය විචාර කතිකාවේ ආරම්භය පිළිබඳ විශ්ලේෂණයක්​

👨 කථිකාචාර්ය චින්තක රණසිංහ​

2020 දෙසැම්බර් 14

ICCPR: විශ්වීය ප්‍රඥප්තියක් කලා නාශනයට කැඳවීම

👨 නීතීඥ සම්පත් පුෂ්පකුමාර

2020 ජූලි 19

මාංශ අනුභවය හා ඇන්ත්‍රොපොලොජි

👨 තාරක වරාපිටිය

2020 ජූලි 19

පූර්ව විප්ලවීය රුසියානු සාහිත්‍යය සහ සෝවියට් සාහිත්‍යය (තෙවන කොටස)

👨 ජස්ටින් පියරත්න

2020 ජූලි 4

විද්‍යාව නමින් අවිද්‍යාව ඉගැන්වීම

👨 ඒ.ඩී.ගුණසේකර

2020 ජූලි 4

හෙගලියානු අඩවිය 2 : නිරපේක්‍ෂය ගැන සමපේක්‍ෂණය

👨 ආචාර්ය සමන් පුෂ්පකුමාර

2020 ජූලි 4

‘කලාව’ පිළිබඳ මනෝවිශ්ලේෂණික ප්‍රවේශය

👨 සම්මානිත මහාචාර්ය රෝලන්ඩ් අබේපාල

2020 ජුනි 29

ජෝර්ජ් ෆ්ලොයිඩ් සහ හමේ වර්ණයේ සුලමුල

👨 ඒ.ඩී.ගුණසේකර

2020 ජුනි 23

මහාචාර්ය කුමාරසිංහගේ විචාර කෘතිය පිළිබඳ විචාරයක්

👨 ආරියතිලක පීරිස්

2020 ජුනි 19

හෙගලියානු අඩවිය:පරමාත්මය ගැන හැඳින්වීමක්

👨 ආචාර්ය සමන් පුෂ්පකුමාර

2020 ජුනි 15

අද ලියැවෙන කවියේ පරිහානිය

👨 මහාචාර්ය ​ජයන්ත අමරසිංහ

2020 ජුනි 15

කුලීනත්වයේ සිට ප්‍රාථමිකත්වය කරා

👨 ආචාර්ය ඇලෙක්ස් පෙරේරා (පරිවර්තක)

2020 ජුනි 15

සිංහල සාහිත්‍යයේ වර්තමාන මුහුණුවර​​​

👨 කථිකාචාර්ය චින්තක රණසිංහ

2020 ජුනි 15

රුසියානු විප්ලවයේ ඉතිහාසය විකෘති කිරීම

👨 ජස්ටින් පියරත්න

2020 ජුනි 15

විරිත සහ අරුත කෘතිය පිළිබද විචාරයක්

👨 ආරියතිලක පීරිස්

2020 ජුනි 15

හෙගලියානු අඩවිය 9: ​හෙගලියානු භෞතිකය ​​​

👨 ​ආචාර්ය සමන් පුෂ්පකුමාර

2021 පෙබරවාරි 26​

Subscribe to our newsletter

www.kinihiraya.org පාඨක ජාලයට එකතුවන්න.

-